Serwis Gruper.pl wystartował pod koniec kwietnia 2010 roku. Przez 4 miesiące internauci kupili za pomocą serwisu ponad 18 000 kuponów, oszczędzając ponad milion złotych, co w przeliczeniu na jeden kupon daje ponad 55 zł oszczędności!.
- Możemy śmiało powiedzieć, że pomysł wypalił i odnosi sukces. Naszym celem jest umożliwienie korzystania z rewelacyjnych ofert mieszkańcom wielu kolejnych miast jeszcze w 2010 roku. Stale pracujemy nad podniesieniem jakości zarówno samego portalu, wprowadzaniu nowych funkcjonalności jak i pozyskiwaniu coraz bardziej atrakcyjnych i różnorodnych ofert. Kładziemy również duży nacisk na reklamę portalu – podkreśla Tomasz Dalach, prezes Gruper.pl.
Jedną z nowinek jest system premiowy dla dotychczasowych użytkowników serwisu. Za każdą nową osobę, która trafi do Grupera z ich polecenia otrzymują 10 zł. Gruper.pl to pierwsza polska platforma społecznościowa ułatwiająca grupowe zakupy usług w Internecie. Poprzez portal internauci mogą dokonywać zakupów o 50 do 90 proc. taniej.
- Decyzja o współpracy z Gruper.pl to strzał w dziesiątkę. Sprzedaliśmy za pomocą serwisu prawie 700 zabiegów o wartości ponad 26 tys. zł - mówi Anna Wysocka, właścicielka salonu
piękności w Warszawie. Obecnie warszawski Gruper.pl sprzedaje średnio kilkaset sztuk każdej oferty o łącznej wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych. Wskaźniki te każdego miesiąca dynamicznie rosną.
Gruper.pl z Polskapresse
31 sierpnia br. Polskapresse i Gruper.pl, właściciel platformy zakupów grupowych, sfinalizowały współpracę, w ramach której Polskapresse nabyła 10 proc. udziałów spółki, z opcją zakupu kolejnych udziałów w przyszłości.
Sprzedaż 10 proc. udziałów Polskapresse jest związana z planami rozwoju serwisu, w tym wzmocnieniem jego pozycji na rynkach lokalnych i regionalnych. "Chcemy, aby Gruper.pl był liderem na rynku sprzedaży usług przez Internet – mówi Marek Borzestowski, założyciel Gruper.pl – Polskapresse wniesie do spółki kompetencje lokalne, dzięki którym powinniśmy szybciej osiągnąć ten cel."
Dla Polskapresse współpraca z Gruper.pl oznacza wejście w nowy obszar rynkowy – zakupów grupowych i jest kolejnym krokiem w rozwoju oferty e-commerce Grupy. "Właściciele Gruper.pl przekonali nas swoją ideą i planami rozwoju – mówi Grzegorz Haftarczyk, wiceprezes Polskapresse – Zakupy grupowe to dobry, sprawdzający się na świecie model biznesowy, który idealnie wpasowuje się w strategię Polskapresse zakładającą zwiększenie przychodów z tytułu działalności internetowej."
Gruper.pl i Polskapresse zamierzają współpracować przede wszystkim w zakresie promocji i sprzedaży.
Gruper.pl Sp. z o.o. powstał na początku 2010 r. Założycielami serwisu są Marek Borzestowski, Tomasz Dalach, Piotr Majcherkiewicz oraz Anna Mikołajczyk. Gruper.pl pośredniczy w sprzedaży usług w Internecie oferując internautom kilkudziesięcioprocentowe zniżki. Projekt pochłonął ok. 1 mln zł. Według szacunków spółka powinna osiągnąć na koniec 2011 roku obrót na poziomie 16 mln zł.
Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?