Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Internauci Gruper.pl zaoszczędzili już ponad milion złotych

Łukasz Solski
Materiały prasowe
Katowice, to kolejna aglomeracja w której został uruchomiony serwis Gruper.pl. Z portalu można już korzystać w 6 miastach i aglomeracjach, a do końca roku liczba ta ma się zwiększyć do ok. 15.

Serwis Gruper.pl wystartował pod koniec kwietnia 2010 roku. Przez 4 miesiące internauci kupili za pomocą serwisu ponad 18 000 kuponów, oszczędzając ponad milion złotych, co w przeliczeniu na jeden kupon daje ponad 55 zł oszczędności!.

- Możemy śmiało powiedzieć, że pomysł wypalił i odnosi sukces. Naszym celem jest umożliwienie korzystania z rewelacyjnych ofert mieszkańcom wielu kolejnych miast jeszcze w 2010 roku. Stale pracujemy nad podniesieniem jakości zarówno samego portalu, wprowadzaniu nowych funkcjonalności jak i pozyskiwaniu coraz bardziej atrakcyjnych i różnorodnych ofert. Kładziemy również duży nacisk na reklamę portalu – podkreśla Tomasz Dalach, prezes Gruper.pl.

Jedną z nowinek jest system premiowy dla dotychczasowych użytkowników serwisu. Za każdą nową osobę, która trafi do Grupera z ich polecenia otrzymują 10 zł. Gruper.pl to pierwsza polska platforma społecznościowa ułatwiająca grupowe zakupy usług w Internecie. Poprzez portal internauci mogą dokonywać zakupów o 50 do 90 proc. taniej.

- Decyzja o współpracy z Gruper.pl to strzał w dziesiątkę. Sprzedaliśmy za pomocą serwisu prawie 700 zabiegów o wartości ponad 26 tys. zł - mówi Anna Wysocka, właścicielka salonu
piękności w Warszawie. Obecnie warszawski Gruper.pl sprzedaje średnio kilkaset sztuk każdej oferty o łącznej wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych. Wskaźniki te każdego miesiąca dynamicznie rosną.

Gruper.pl z Polskapresse

31 sierpnia br. Polskapresse i Gruper.pl, właściciel platformy zakupów grupowych, sfinalizowały współpracę, w ramach której Polskapresse nabyła 10 proc. udziałów spółki, z opcją zakupu kolejnych udziałów w przyszłości.

Sprzedaż 10 proc. udziałów Polskapresse jest związana z planami rozwoju serwisu, w tym wzmocnieniem jego pozycji na rynkach lokalnych i regionalnych. "Chcemy, aby Gruper.pl był liderem na rynku sprzedaży usług przez Internet – mówi Marek Borzestowski, założyciel Gruper.pl – Polskapresse wniesie do spółki kompetencje lokalne, dzięki którym powinniśmy szybciej osiągnąć ten cel."

Dla Polskapresse współpraca z Gruper.pl oznacza wejście w nowy obszar rynkowy – zakupów grupowych i jest kolejnym krokiem w rozwoju oferty e-commerce Grupy. "Właściciele Gruper.pl przekonali nas swoją ideą i planami rozwoju – mówi Grzegorz Haftarczyk, wiceprezes Polskapresse – Zakupy grupowe to dobry, sprawdzający się na świecie model biznesowy, który idealnie wpasowuje się w strategię Polskapresse zakładającą zwiększenie przychodów z tytułu działalności internetowej."

Gruper.pl i Polskapresse zamierzają współpracować przede wszystkim w zakresie promocji i sprzedaży.

Gruper.pl Sp. z o.o. powstał na początku 2010 r. Założycielami serwisu są Marek Borzestowski, Tomasz Dalach, Piotr Majcherkiewicz oraz Anna Mikołajczyk. Gruper.pl pośredniczy w sprzedaży usług w Internecie oferując internautom kilkudziesięcioprocentowe zniżki. Projekt pochłonął ok. 1 mln zł. Według szacunków spółka powinna osiągnąć na koniec 2011 roku obrót na poziomie 16 mln zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Internauci Gruper.pl zaoszczędzili już ponad milion złotych - Lubaczów Nasze Miasto

Wróć na lubaczow.naszemiasto.pl Nasze Miasto